FAQ

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówień zwykle trwa do 24 godzin (w dni robocze). W zależności od wyboru płatności Twoja przesyłka zostaje nadana
- w przypadku przelewu tradycyjnego lub PayU, wysyłka następuje w dniu zaksięgowania płatności.
- w przypadku przesyłki pobraniowej towar zostaje wysłany niezwłocznie po prawidłowym dokonaniu zamówienia – jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 11.00, towar wysyłany jest tego samego dnia, jeśli później – następnego dnia.

Czas dostawy nadanej przesyłki zależy od wybranej formy:
- w przypadku kuriera i Paczkomatów Inpost, dostawa zazwyczaj realizowana jest w kolejnym dniu roboczym

Jakie są opcje i koszty dostawy?

Szczegółowe informacje dotyczące aktualnie dostępnych form i kosztów dostaw są zawarte w zakładce "Zakupy" https://www.kraszek.pl/koszty-wysylki-pm-3.html

Gdzie można odebrać osobiście zamówienie?

Usługa odbioru osobistego jest dostępna :

Gama Ewa Kraszek
Świerkowa 12
05-800 Pruszków
tel. 730503701

Jeśli zamówię dwie rzeczy w dwóch osobnych zamówieniach, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Tak, jeżeli nie zostały one jeszcze wysłane możemy je połączyć w jedną przesyłkę.

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Niestety nie pakujemy zamówień na prezent.

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, wysyłamy przesyłki zagraniczne

PŁATNOŚCI

Czy mogę otrzymać FV VAT ?

Tak, przy składaniu zamówienia, wystarczy wybrać opcję faktura i podać wymagane dane.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze zwracane są w terminie do 14 dni roboczych od złożenia skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Przelewem na wskazane konto.

Jaki jest nr konta bankowego na które mam dokonać płatności?

Numer konta Alior Bank 56 2490 0005 0000 4530 4873 6433, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

Jakie są formy płatności?

Zamówienia można opłacić zwykłym przelewem, przelewem przez PayU, za pobraniem lub gotówką przy odbiorze przesyłki u kuriera.

ZAMÓWIENIA

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie?

Tak, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję "zamówienie jednorazowe".

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety, z przyczyn technicznych, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.

Jak zmienić moje zamówienie?

Aby zmienić zamówienie poprosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.

Jak anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować z poziomu swojego konta, w szczegółach danego zamówienia, lub po kontakcie e-mailowym lub telefonicznym.

Czy mogę zwrócić zamówiony Towar?

Tak, zwrot towaru możliwy jest w ciągu 14 dni – szczegółowe informacje zawarte są w zakładce: https://www.kraszek.pl/zwroty-i-reklamacje-pm-11.html

Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić z poziomu konta Klienta w zakładce "zamówienia"

Jak postępować gdy towar dotrze uszkodzony?

Jeżeli paczka nosi ślady uszkodzenia prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera i przesłać go na nasz adres sprzedaz@kraszek.pl, wraz z opisem sytuacji i – w miarę możliwości – zdjęciem uszkodzeń. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone po odebraniu przesyłki również prosimy o kontakt e-mailowy z opisem.

REJESTRACJA

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

Aby odzyskać utracone hasło proszę skorzystać z opcji przypomnienia pod linkiem: https://www.kraszek.pl/logowanie.html

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonać zakupów?

Nie, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję "zamówienia jednorazowego" – bez zakładania konta.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Rejestracji można dokonać w zakładce: https://www.kraszek.pl/rejestracja.html

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Edycja danych możliwa jest po zalogowaniu się na swoje konto.


Przejdź do strony głównej

Metody platnosci